Výživa

Zobrazuji příspěvky 36-40 z celkového počtu 74

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Další >>>

berunk
e-mail | profilberunk

Chci svaly,ne tuk!

17.01.2010 9:06

Dobrý den,je mi29,cvičím již pár let v posilovně...začínala jsem s85kg,dostala jsem se až na68kg,díky změně jídelníčku a díky tomu,že jsem se začla hýbat..jenže to bylo před7lety..v současné době mám vypěstovanou velkou vytrvalost,a s porovnáním s necvičící ženskou populací i větší svaly,a pevnější postavu,avšak váha neutěšeně narůstá..a není to sval.hmotou,nýbrž tuky,jichž je orientačně měřěno Omronem kolem29%..mám opět84kg,ačkoli jsem v posilovně i 6krát týdně,z toho 60min mám aerobku,a 45min posiluji,posl.půlrok se snaží jet v rytmu kruhového tréninku..navštívila jsem odborníka přes výživu,jenž mi na technice cvičení neměl co vytknout,avšak mi vytkl jídelníček,že jím málo sacharidů a moc bílkovin..snažím se o2g.sachrů na kg,a 1,5g bílkovin na kg..tuků tak do40g denně..a neustále tloustnu,a to tuky..má tepovka když je kolem140,mám pocit,že ani necvičím,vyhovuje mi tak180,problém udýchat to nemám ten nejmenší,avšak tím si prý pálím cukry,a tělo nemá potřebu sahnout na tuky..avšak jsem vyčetla,že pokud prostě výdej převyšuje příjem,hubne se,a nezáleží až tak na TF..tak kde je vlastně pravda??v čem dělám chybu?nehubla jsem ani tehdy,když jsem denně v pomalém tempu běhávala i 3hodiny,cca kolem17km to dělalo...ještě dodám-měla jsem již spousty spalovačů,nikdy jsem po nich nezhubla,zkusila jsem i Meridii-podpora hubnutí zrychlením metabolismu,avšak také nic..jsem zoufalá..x let posiluji,denně se hýbu,jím zdravě,ale jsem tlustá.. S pozdravem berunk

Odpověď:

Dobrý den, Váš problém by zasloužil podrobné prostudování a nejlépe osobní kontakt, to však zde bohužel nejde. Já osobně bych viděl asi největší problém až v příliš častém cvičení. Tělo může být už unavené a nastavené na určitý režim a proto nechce reagovat. Já jsem zastáncem názoru, že musíme tělo neustále něčím šokovat, aby jsme ho zase přinutili k práci (tedy spalování tuků,popřípadě nabírání svalové hmoty). Proto bych zvolil silový trénink v posilovně klidně jen 3-4x za týden a jako zpestření si zajít zaplavat,na aerobik,spinning, atd...Nevím jak cvičíte,ale úplně bych "překopal" trénink v posilovně. Vyměnit cviky, změnit intenzitu cvičení, změnit počty opakování, pořadí cviků atd..musíte neustále experimentovat. U aerobního tréninku změňte také intenzitu i délku trvání. Ohledně tepové frekvence: držel bych se opravdu v rozmezí 115 - 140 tepů za minutu. Jelikož jste zřejmě dobře trénovaná, tak se Vám to může zdát malá intenzita, ale je vědecky dokázáno že pro spalování tuků je nejlepší cvičit na 60-75% odvozené z maximální tepové frekvence. Pokud budete cvičit ve větší intenzitě tak budete spíše spalovat cukry v těle,nikoliv tuky. Pokud však máte čas, doporučuji provádět aerobní aktivity ráno na lačno, kdy je efekt nejlepší. Poslední kapitolou je jídelníček... Neznám Váš metabolismus ani energetický výdej, ale možná bych zkusil malinko ubrat bílkovin na cca 1-1,2 g/kg hmotnosti. A sacharidů bych zase naopak přidal na 2-3g/kg. Je samozřejmostí, že budete čerpat sacharidy i bílkoviny pouze z kvalitních zdrojů a načasování jídla by jste také neměla podcenit! V případě dalších dotazů,neváhejte znovu napsat. Hodně štěstí přeje Lukáš Topinka

Dolňky versus těhotenství

07.01.2010 12:24

Dobrý den, mám zřejmě neobvyklý dotaz, který možná vzbudí úsměv :-), ale zajímalo by mne, zda-li některé z doplňků výživy bychom s manželkou neměli používat, když plánujeme potomka? O početí bychom se chtěli pokusit za půl roku na dovolené. Žena užívá spalovače tuku (běžně dostupné), jinak nic extra navíc. Mě je 35 let a fitko mě baví již 15 let..doplňků užívám více: whey protein, gainer, A-AKG, Creatin ethyl ester, Glutamin. Před tréninkem N.O.Xplode od BSN. Ráno a večer na povzbuzení tvorby testosteronu směs TestA-Blast (ZMA, 6-OXO, tribulus). Pokud by jste některé z doplňků nedoporučoval, tak kdy je přestat brát? Ihned, nebo stačí třeba měsíc před plánovanou dovolenou? Díky moc za radu.

Odpověď:

Dobrý den. Úsměv jste ve mě nevzbudil,ale chápu vaše obavy z úžívání doplňků v době snahy o početí. Mám přátele,kteří v tomto období neužívali a vysadili prakticky úplně všechny doplňky stravy na které byli zvyklí,ale mě to osobně přijde jako přehnaná panika.Větší vliv má na plod samozřejmě užívání doplňků a stravy u nastávající matky a zde je třeba postupovat velmi obezřetně.Vajíčko může oplodnit pouze zdravá spermie a pokud jste absolvoval patřičná vyšetření a není problém,tak bych se nestresoval.Přeju hodně štěstí při plánované společné práci a hlavně zdravé mimčo:-) S pozdravem V. Pajič

kreatin monohydrat

22.11.2009 13:27

DOBY DEN!Chtel bych vedet jak davkovat creain monohydrat aby mel co nejlepsi ucinost na internetu je davkovani plno ale jake je to prave??vazim 125 kilo a pouzivam objemovy trenink,ktery byl otisten v lonskem rocniku svet kulturistiky.Dekuji Michal

Odpověď:

Dobrý den Michale. S ohledem na Vaši hmotnost doporučuji první týden dávku 30g rozdělenou po 5ti gramech s vhodným sacharidovým nápojem pro jeho zabudování. Po prvním týdnu snižte dávku na polovinu a berte do využití balení (pokud nemáte větší než 500g). Poté creatine mohohydrate vysaďte na stejnou dobu,kterou jste jej užíval..

Vitali
e-mail | profilVitali

Suplementy

Dobrý den, chtěl sem se poradit co by ste mi doporučil k přípravkům: NaNox9 Hardcore a Creakic NEW Hardcore (obojí od firmy Muscle Tech) chtěl bych ještě jeden přípravek ale nevim co by bylo nejvhodnější. Předem díky za odpověd.

Odpověď:

Dobrý den. Asi bych se zaměřil na základní doplňky výživy,jako jsou: protein,aminokyseliny a BCAA (výborné jsou od XXtreme nutrition s Malatem). Ty ale musíte užívat s ohledem na vyváženost Vaší stravy.Přijde mi zbytečné ve velké míře překombinovávat doplňky výživy s očekáváním lepších výsledků.Hodně zdaru přeje Vladimír Pajič

dobrý chtel bych se zeptat mohl bych brat kreatin? je mi 13 let vyska 183cm váha 73kg

Odpověď:

Hezký den, nejprve bych se informoval na správnou výživu v kulturistice. Pokud chcete investovat do suplementů kupte si kvalitní protein, gainer, vitamíny a minerály. S kreatinem bych zatím nespěchal. Jan Caha

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.