Výživa

Zobrazuji příspěvky 16-20 z celkového počtu 74

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Další >>>

jirik
e-mail | profiljirik

doplňky stravy

28.12.2010 10:49

Zdravim chtěl bych si koupit nějaký doplněk stravy ale moc se v tom nevyznám tak jestli byste mi neporadil.

Odpověď:

Dobrý den, je těžké Vám poradit,když nenapíšete jaké máte požadavky, kolik Vám je, jaký máte cíl, kolik vážíte, jaký jste tip postavy atd...Nelze nikterak poradit bez těchto informací. Lukáš Topinka

Monica
e-mail | profilMonica

Doplňky stravy

02.11.2010 10:42

Dobrý den, chtěla bych shodit cca 5-8 kg (vážím 64 kg - 9 měsíců po porodu, výška 165 cm, 34 let, pátým rokem doma na rodičovské dovolené) a ráda bych se vrátila do původní váhy (cca 58 kg). Můžete mi doporučit nějaké spalovače tuků? Jsou ale takové, na kterých tělo nezůstane závislé?-tzn. když je přestanu brát, nestloustnu? Když pročítám různé časopisy, všude vidím reklamy na tyto suplementy, např. Hydroxycut,... ale vůbec se v tom nevyznám. (Začala jsem pravidelně cvičit, 2x týdně navštěvuji lekce fitboxu+1-2x týdně doma eliptický trenažér (cca 45 min.+posilování břicha). Upravila jsem jídelníček, omezila jsem sladkosti (můj velký hřích), jím 5-6x denně menší porce, více zeleniny a ovoce,...). Děkuji za odpověď.

Odpověď:

Dobrý den, z vlastní zkušenosti mohu doporučit spalovače Lipo 6 od Nutrexu, Lipodex od All Stars a nebo Lipo 6 Hers od nutrexu. Pokud dodržujete co jste psal, tak jste na nejlepší cestě k Vašemu cíli. Hodně štěstí. Lukáš Topinka

Gányk
e-mail | profilGányk

Amino Mass

19.10.2010 19:41

Dobry den. Nejakou dobu jsem nebyl v posilovne a trochu jsem pribral tuk.Znovu jsem zacal.Vybral jsem si Amino mass na zpevneni tela a shubnuti.myslite ze je to dobra volba ? A myslite ze bych mel jeste k tomu nasadit nejaky protein ? dekuji za odpoved

Odpověď:

Dobrý den, základ je správná strava, proto by jste měl upravit jídelníček. Z doplňků výživy doporučuji protein a pokud chcete hubnout tak spalovače tuků. Amino mass je spíše pro udržení svalové hmoty... Lukáš Topinka

Joseph
e-mail | profilJoseph

Suplementace

17.10.2010 15:16

Dobrý den, je mi 15 let, aktivně cvičím cca. 4 měsíce, 3-5x týdně a myslím, že ´jsem již dosáhl dobrých výsledků... Kombinuji dostatečný příjem bílkovin a vyváženou stravu a užívám 35% gainer od Nutred... Po jak dlouhé době je vhodné zařadit další suplementy a jaké? Neovlivní užívání např. kreatinu růst?

Odpověď:

Dobrý den, blahopřeji k dosaženým výsledkům. Doporučil bych proteinový koncentrát a klidně nějaký creatin. Creatin nemůže nikterak ovlivnit růst kostry. Podporuje jen růst svalů a zvyšuje sílu. Lukáš Topinka

Problém s obvodem pasu

09.10.2010 22:21

Dobrý den, bohužel netuším jestli můj dotaz spadá více do kategorie výživa nebo trénink, tak se omlouvám za případnou nepřesnost. Mám 33 let, cvičím pravidelně cca 10 let, poslední dobou mám ale potíže s obvodem pasu, který nedokážu žádným způsobem korigovat. Mé základní míry jsou: hrudník 126cm, paže 46cm, stehna 72cm a pas šílených 116cm, váha se pohybuje 117-119kg, výška 183cm. Cvičím po-pá (posilovna), so-ne volno (squash 1 hod.). Každý trénink trvá 75 minut, partie následující: Pondělí: prsa-benchpress 5 sérií, 1. 20kg/20 opakování, 2. 60kg/15 opakování, 3. 100kg/10 opakování, 4. 140kg/8 opakování, 5. 170kg/1-2 opakování, dojezd do vyčerpání 100kg. vrchní tlak šikmá lavice 5 sérií, 1. 60kg/7 opak., 2. 70kg/7 opak, 3. 80kg/7 opak, 4. 90kg/7 opak, 5. 100kg/7opak. stahování protisměrných kladek 5 sérií, 20,25,30,35,40kg/7 opak. břicho 15 minut, různé kombinace cviků. U dalších partií už nebudu uvádět váhy a zátěž, je mi jasné, že si je dokážete z uvedeného odvodit. Úterý: záda, 3 cviky po 5ti sériích+břicho 15 minut, stejný systém jako po Středa: ramena, trapézy, 3 cviky po 5ti sériích+břicho 15 minut, stejný systém jako po Čtvrtek: nohy, 4 cviky po 5ti sériích+břicho 15 minut, stejný systém jako po Pátek: biceps,triceps, 4 cviky po 5ti sériích+břicho 15 minut, stejný systém jako po. Jídlo: 5.00 snídaně 2 krajíce chleba, sýr, šunka 7.00-8.15 trénink 9.00 svačina půl pečeného nebo grilovaného kuřete, 2 rohlíky, půl litru coly nebo kofoly 13.00 oběd půl pečeného nebo grilovaného kuřete, 2 krajíce chleba nebo 500g těstovin s kuř. masem a zeleninou, půl litru coly nebo kofoly 16.00 2 krajíce chleba, sýr, šunka 20.00 2 krajíce chleba, sýr, šunka Během tréninku 1,5l minerálky bez cukru, 0,33l kofeinového nápoje. Colu nebo kofolu piju proto, že po tréninku cítím velkou potřebu konzumace cukru, jsem opravdu na zhroucení pokud tělu nedodám cukr a žádné sladkosti nebo sladká jídla nejím. 4x do roka konzumuju nějaký ten gainer, vždy 5kg kyblík Omlouvám se za větší rozepsání, chtěl jsem však podat co nejvíce informací. Děkuji za odpověď, Pavel.

Odpověď:

Dobrý den, je dobře, že jste se rozepsal... Trénink je v pořádku, ale zaráží mě velké množství konzumace chleba. Ten obsahuje mouku a další látky, které nepřispějí udržení si "štíhlé linie" . Další věc je genetika, která také ovlivňuje vzhled Vaší postavy. Snažte se vyhýbat jednoduchým cukrům. Konzumujte je jenom po tréninku. Lukáš Topinka

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.