Trénink

Zobrazuji příspěvky 41-45 z celkového počtu 59

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Dobrý den, chtěl bych se zeptat,jaké partie jsou nejideálnější cvičit společně. Cvičím hrudník-ramena-břicho, další den záda-biceps-triceps, 3.den nohy-břicho-aerobní trénink(běh).Pak den volna.Chtěl bych změnu, ale už nevím jak to zkombinovat. Moc díky za odpověď, Rosťa

Odpověď:

Dobrý den, nejde napsat ideální sestavení tréninku! Každému vyhovuje něco jiného. Já cvičím takto: 1.den: prsa,biceps,lýtka 2.den: záda.triceps,břicho 3.den stehna,lýtka 4.den: ramena,hamstringy. Kombinace partií je jen na Vás, musí vám vyhovovat o nic jiného zde nejde. Lukáš Topinka

Cau...Mam takovej problem,pres leto sem si vypracoval dokonale siroka ramena a pres zimu sem tak trochu polevil s posilovanim a ramena se mi najak zahadne suzila...jak to? Adam

Odpověď:

Dobrý den, na otázku jste si odpověděl sám: "pres zimu sem tak trochu polevil s posilovanim" - to je podstatná věc. Proto se Vám asi zmenšila ramena...Kulturistika je o mnohaletém a PRAVIDELNÉM tréninku a dodržováním stravovacího režimu. Pokud tyto skutečnosti nebudete dodržovat,forma odchází...Lukáš Topinka

Dobry den.Cvičím asi tak 5 měsíců a vysledky jsou celkem vidět,ale mám problem z pažemi,mam je 40 centimetrů po cvičeni a chtěl bych je ještě zvětšit.Cvičím 4až5 serií S 6 až 8 opakování a co nejtěší vahy.Můžete mi poradit jak ruce zvětšit.4 krát deně piju protejnoví koktejl dale creatin a amino kiseliny.Moc děkuji za odpověd. Petr

Odpověď:

Dobrý den, opět musím zdůraznit podstatnou věc: nejde nabírat lokálně ani hubnout lokálně! Pokud chcete zmohutnět tak musíte cvičit tvrdě celé tělo a ne jenom paže! Pokud je váš cíl zesílit paže, tak se jim věnujte více,ale určitě neopomíjejte ostatní partie. Bílkoviny čerpejte i z masa,vajec atd...ne jenom z proteinových nápojů. Na biceps však postačí 3-4 cviky a na triceps také. Více cviků určitě ne! Na každý cvik postačí 3-4 série v rozmezí 6-10 opakování. Jinak creatin a aminokyseliny jsou v pořádku. Lukáš Topinka

Zdravim, zhruba 4 měsíce zpět jsem spadl vnitřní rotací špatně na rameno (parakotoul). Bolí to převážně při cvičení zad (jakékoliv přítahy) a také ramen (hlavně upažování). Doktor u kterého jsem byl mi předepsal Nimesil a dal mi do ramene injekci s tím, že půl roku nemam cvičit. Ovšem ohlasy od sportovců se kterými jsem mluvil jsou na toho ortopeda špatné (což jsem předtím netušil). Léčí převážně starší lidi a mně je 20 let. Prý jsem pohmoždil vazy. Rád bych se tedy zeptal, zda-li mohu cvičit aspoň lehce nebo zda-li je to opravdu tak akutní. Díky. Saasi

Odpověď:

Dobrý den, jelikož nejsem lékař tak Váš problém nemohu posoudit. Ale s některými lékaři mám také velice špatné zkušenosti. Proto doporučuji se obrátit na sportovního lékaře,nebo na lékaře v této oblasti pana Tomáše Brože, který také odpovídá na dotazy v této poradně. Hodně zdraví. Lukáš Topinka

Jak cvičit? Cvičím li s nižší váhou zvládnu méně sérií o více opakováních Asi tak 6 sérií na partii 10-20opakování. Druhý den cítím svalovou bolest. Cvičím li silově elký objem, těžká váha, méně opakování delší přestávky zvládám více jak 10 sérií o počtu opakování 3-10. Druhý den necítím až na výjimky nic. Vyplývá z toho něco pro můj trénink? Díky za každou radu. David

Odpověď:

Dobrý den, šest sérií na partii je opravdu málo. Dvacet opakování je moc a 3 opakování zase málo. Proto si najděte nějaký kompromis: na velké partie cvičte klidně až 12-15 sérií a na malé 8-10 sérií. Pokud se chcete soustředit spíše na hrubou sílu, tak se držte 6-8 opakování v sérii. Pokud chcete mít spíše sílu vytrvalostní tak 12-15opakování. Bolest svalů neznamená automaticky růst svalů, na to si dejte pozor. Lukáš Topinka

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.