Trénink

Zobrazuji příspěvky 36-40 z celkového počtu 59

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

objemový trénink

Zdravím. Chtěl bych začít objemovým tréninkem. Můžete mě prosím poradit nějaký dobrý trenink a kolik cviků na jednotlivé svalové partie a serii a opakování? Je mě 31 let a vážím 74kg. Díky za odpověd. Roman Krupička

Odpověď:

Dobrý den, velice mnoho lidí žádá o sestavení tréninkového plánu, ale já Vám nemohu pomoci, protože z informací: věk a váha nemohu přeci udělat tréninkový plán na míru! Aby plán splňoval určitou kvalitu, musím znát váš metabolismus, trénovanost, zkušenosti, zdravotní problémy, svalové dysbalance, váš stravovací plán atd... Pokud máte zájem o vytvoření plánu na míru kontaktujte mě na l.topinka@seznam.cz s pozdravem Lukáš Topinka

Dobrý den, chtěl bych se Vás zeptat na Váš názor na Power Plate. Zajímalo by mě, jestli je cvičení na tomto stroji srovnatelné s cvičením klasickým? Dále by mě zajímalo k čemu všemu je prospěšné cvičení na tomto stroji a případné rozdíly a výhody oproti klasickému cvičení? Díky za Vaši odpověď a přeju pěkný den

Odpověď:

Dobrý den, žádný stroj nebo náhražky Vám nemohou nahradit klasické cvičení v posilovně. Ke stimulaci svalového vlákna je potřeba protažení a následná kontrakce (zkrácení) to Vám Power Plate neudělá. Výhodou je že dokážete zapojit stabilizační (hluboké svaly), ale i ty se dají v posilovně zvláštním cvičením procvičit. Lukáš Topinka

Dobry den, chtel bych se zeptat posiluju uz skoro rok. jde to na me trochu poznat ale neni to nic moc...Jak vic nabrat svalove hmoty ? Kolik serii po kolika opakovanich ? a Kolikrat v tydnu chodit posilovat.. A zapojit do treninku vsechny svaly nebo jen treba 2 ? Diky moc za radu Ševča

Odpověď:

Dobrý den, základ úspěchu není v tréninku, ale ve stravě! Začněte jíst dostatek kvalitních bílkovin a sacharidů. Existuje mnoho tréninkových metod,ale jelikož o vás vůbec nic nevím, tak nemá cenu nic vysvětlovat. Pokud chcete spíše nabírat sílu a tím pak i svalovou hmotu tak se držte základních cviků v rozmezí 6-8 opakování. Jinak Vám postačí 3-4 tréninkové jednotky za týden, čili rozdělit si tělo na svalové partie a odcvičit si v jedné tréninkové jednotce 2-3 svalové skupiny.Lukáš Topinka

Čau, cvičim 3x tejdně a třeba jednou v tejdnu někdy ani ne si dam pár piv, má na ty svaly nebo cvičení tohle nějakej vliv? Jarda

Odpověď:

Dobrý den, samozřejmě že alkohol má na růst svalů negativní vliv a výsledky se buď vůbec nedostaví a nebo velmi pomalu...Lukáš Topinka

ahoj potřeboval bych poradit s rýsovacím tréninkem je mi 18 cvičím asi 1 a půl roku vážím 96 kilo měřím 187 cm ale nejsem tlustý mám jen neuvěřitelné množství svalové hmoty a to je ten problém a nevím jaký správný trénink zvolit na rýsování,přes biceps mám necelých 42 cm,zkouším cvičit výce opakování ale nemůžu nic pořádně vyrýsovat třeba biceps a triceps,prosím o radu díky moc. Martin

Odpověď:

Dobrý den,gratuluju k neuvěřitelnému množství svalové hmoty. Opakuji už po několikáté, že nejde rýsovat ani nabírat lokálně!!! Když budete rýsovat tak celé tělo a ne jenom triceps nebo biceps. Musíte upravit stravu, omezit tuky a přestat jíst nekvalitní sacharidy. Pokrmy si připravovat nad párou nebo na vodě. Nejíst špatná jídla a zařadit sacharidové vlny. Trénink by jste měl také pozměnit. Zrychlit tempo,zkrátit odpočinkové pauzy, zařadit supersérie atd... Hubnutí je téma na několik stránek proto zde nemůžu psát vše. Hodně štěstí, Lukáš Topinka

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.