Trénink

Zobrazuji příspěvky 31-35 z celkového počtu 59

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

dobrý den,chtela bych se zeptat,jaky mate nazor na kardio trenink na lacno?po delsi dobu jsem, rano delala kardio(beh,chuze,stepper..)po dobu 45-60 minut,5*tydne...tae ale budu muset delat kardio az odpoledne po posilovani.myslite,ze to bude mit mensi efektivitu nez trenink rano?diky za odpoved..:)Pavla

Odpověď:

Dobrý den, kardio trénink na lačno považuji za nejefektivnější pro spalování tukové tkáně! Pokud ovšem nebudete moci vykonávat kardio na lačno, nedělejte si s tím hlavu. Kardio po silovém tréninku je také velice účinné. Nedělejte už však kardio 45-60minut. Pokud budete mít 60 minutový trénink v posilovně tak postači už jen 20-30 minut aerobní činnosti. Hodně štěstí. Lukáš Topinka

Doobrý den , sem drobnější postavy 170 cm a váha 55 Kg a nedaří se mi přibírat na váze tak by se dalo říct že sme kost a kůže ... a pomalu začínám cvičit a chtěl bych navštěvovat i nějákou posilovnu myslíte že by stačilo tak 3x krát týdně a myslíte že je nějáká šance na nějáké ty rysy svalů a trochu síly ? Martin

Odpověď:

Dobrý den, nenepsal jste věk což je dost podstatná věc.... Pokud chcete zesílit a nabrat svalovou hmotu tak začnětě chodit určitě do fitness centra a dodržujte správný stravovací režim. Ano u začátečníků postačí cvičit 2-3x do týdne. Pokud budete kvalitně jíst a poctivě cvičit, úspěch se určitě dostaví. Přeji hodně štěstí Lukáš Topinka

Dobrý den p.Pajič,měl bych jen malou otázku.Je mi 17let a chtěl bych začít posilovat..jsem cca 186 vysoký a vážím 70kg.Ale prozatím bych chtěl třeba posilovat doma s činkama.Převážně bych chtěl cvičit na bicepsi a tricepsi,ramena..Moc děkuju za odpověď,měj te se hezky. Michal

Odpověď:

Dobrý den, z vašeho dotazu jsem úplně nepochopila, na co se ptáte, buďte prosím konkrétnější. T. Kalašová

čau je mi 15 a potřeboval bych schodit břicho jaký bych měl dělat cviky? a mám ještě zduřelý kozy co mám stim dělat? Mílos

Odpověď:

Dobrý den, lokální hubnutí nelze uskutečnit, takže můžete cvičit břicho každý den klidně 3 hodiny a nikdy břicho neshodíte! Musíte zařadit aerobní činnost a upravit jídelníček, pak shubnete i břicho. K druhému dotazu, jistě myslíte gynekomastii...Je to záležitost, která se vyskytuje u mužů v pubertě a nebo u můžů, kteří zneužívají doping. Vlivem hormonu estrogenu se zvětší prsní žláza a vzniká gynekomastie. Ta buď časem zmizí nebo se dá operativně vyřešit...Lukáš Topinka

Zdravím četl jsem o tréninkové metodě tzv. German volume training, možná jste o tom taky neco slyšel, ale na internetu jsem čelt, že je vhodný spíš pro oplácanější tipy třeba endomorfy a chtěl se zeptat jestli by to mohl mohl vyzkoušet i ektomorf a hardgainer jako jsem já. Díky za odpověď. Milan

Odpověď:

Dobrý den, s tím rozhodně nesouhlasím! GVT je tréninková metoda po které bez problému přiberete 5-6kg. Nebál bych se tedy GVT zařadit i ve vašem případě. Lukáš Topinka

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.