Trénink

Zobrazuji příspěvky 26-30 z celkového počtu 59

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

cvičení doma

dobrý den, chci se zeptat co byste mi doporučil za cviky protože nám tet zavřeli posilovnu tak cvičím doma mám jednoručky a lavici.Potřeboval bych od vás něaký ten tréningový plán na doma abych nabral sílu a svali a hlavně se udržel. předem děkuji za odpověd(cvičím už rok a mám 193cm a 103kg) Patrik

Odpověď:

Dobrý den, asi Vás zklamu, ale bez posilovny jde velice těžko nabírat. Jestliže máte několik jednoruček a lavici, tak se dá relativně udržet v odpovídající formě, ale na nějaké lepší výsledky, budete potřebovat fitness centrum. Pokud chcete však cvičit doma tak bych doporučil tlaky na ramena,upažování, předpažování, upažování v předklonu, na biceps pak zdvihy s jednoručkami, zdvihy s velkou činkou, koncentrované zdvihy, bench press na hrudník, dřepy na nohy, sede lehy na břicho , francouzký tlak na triceps, kick back na triceps atd...Samozřejmostí by měla být kvalitní strava a regenerace.Lukáš Topinka

Dobry den, chtel bych se zeptat je lepsi cvicit jenom par hodina pak zbytek dne jenom odpocivat nebo je lepsi neustale neco delat? A na prsni sval je lepsi kliky na jedne ruce nebo je lepsi normalni kliky? Daniel

Odpověď:

Dobrý den, ano, je prospěšné cvičit jen cca 40-70 minut a zbytek dne odpočívat, samozřejmě kromě Vašich běžných poviností(práce,škola atd). Prsní svalstvo samozřejmě reaguje lépe na kliky oběma rukama. Lukáš Topinka

Dobrý den, ráda bych Vás poprosila o radu. Před pár lety jsem aktivně posilovala - znalosti ohledně tréninku a výživy mám. Ale ... mým problémem byly a stále jsou ramena - nabrání svalstva. S ostatními částmi trupu nemám vůbec problém, záda, bicepsy, tricepsy, trapézy ... ale ramena se mi nedaří dohnat k růstu. Záda mám ke své postavě (spodek trupu uzsi) tak akorát, ruce i trapézy velké, ale ramena dost malá. Ramenní svaly se mi oproti bicepsům a tricepsům zdají poloviční. Nejsem kulturistka, ani nijak zvlášť vypracovaný sportovec, každopádně to nevypadá moc dobře :) Jsem sice žena, ale platí na mě pouze trénink s velkou zátěží, jak jsem za ta léta vysledovala. Zkoušela jsem toho spousty, ale k efektivnímu výsledku jsem se nikdy nedopracovala. Kdybyste měl nějakou radu, byla bych vděčná. Děkuju moc Martina

Odpověď:

Dobrý den, já bych se naopak zaměřil spíše na malé váhy a na naprosto striktní techniku provedení. Snažit se obměnovat cviky, úchop atd... Nic jiného bohužel nemohu doporučit. Lukáš Topinka

Ahoj je mi 17 a posilovat sem začal už ve 14,začalo to kliky,dřepy,sklapovačky a to 2 krát týdně.Po roce jsem videl malý pokrok a tak jsem toho nenecal a zvýšil jsem si zátěž a koupil si 2 kilovou činku po pul roce jsem cvičil už každý den s činkou a chytlo mě to tak že si to bez ní nedovedu už představit.Dneska už mám doma 6 kilovou činku a cvičím s ní každý den tak hodinku a mam z toho dobrý pocit,ale už si připadam nenormální.Posilování me bere tak že bych cvičil pořád,ale chtěl sem se zepata kdy je nejlepší cvičit a jestli je normální v mém věku takto posilovat,jenom pro představu měřim 170cm a važím 68kg. Dan

Odpověď:

Dobrý den, je dobré, že Vás cvičení začalo bavit a vydrželo Vám to. Pokud cvičíte s lehkými váhami, nebo se svojí vlastní vahou tak je to v pořádku. Já sám jsem začal chodit cvičit kolem 17 let. Doporučil bych Vám zajít do nějakého fitness centra a chodit pravidelně tam. Určitě Vás to začne bavit ještě více. Nejlépe by jste udělal, kdyby jste kontaktoval zkušeného trenéra, který by Vás naučil cvičit. Je totiž důležité naučit se správně cvičit ihned od začátku. Hodně štěstí a výdrže. Lukáš Topinka

Ahoj jmenuji se Lukáš je my 18 let a chtěl bych se zeptat jak co nejrychleji nabrat prsní svaly nemůže my někdo prosím poradit jak?? Lukáš

Odpověď:

Dobrý den, aby jste nabral svalovou hmotu na prsních svalech,musíte dodržovat určitý stravovací režim a pak zajisté procvičovat celé tělo. Pokud se však chcete zaměřit na prsní svaly, tak jej musíte zatížit ze všech úhlů. Zařaďte cvik na horní část prsou(tlaky s JČ hlavou nahoru), bench press pak na spodní část prsou a peck deck nebo protisměrné kladky na protažení prsou a na tzv. žlábek....Samozřejmě musíte trénink vždy obměnit, aby jste svaly šokoval.Lukáš Topinka

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.