Trénink

Zobrazuji příspěvky 21-25 z celkového počtu 59

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

ahoj chtel bych zvetsit ruce vetsinou posiluju s cinkou o koleno cvicim 10x4 posiluju 3 mesice 3krat v tydnu a nejakou zmenu nevidim jde o spatnou techniku nebo jeste musim vydrzet dekuji za odpoved. Dominik

Odpověď:

Dobrý den, začněte chodit do posilovny a procvičte celé tělo, ne jen paže!!! Tím donutíte tělo pracovat a začněte růst. Samozřejmě musíte přijímat dostatek bílkovin a sacharidů. Lukáš Topinka

Zdravim chtěl bych nabrat nějaký svaly na paže začal jsem posilovat činkama 10kg zatím uzvednu naraz jednu tim ze 10x delam levou ruku a 10x pravou a pak treba obouma rukama naraz dohromady 50 naraz odpocinek a jedu znova treba za pul hodiny vse udelam 100x je to dobře takto cvičit.?Děkuji. Bruce.xl

Odpověď:

Dobrý den, ne takto to opravdu dobře není! Na tomto webu najdete spoustu rad jak mají začátečníci cvičit a stravovat se. Musíte cvičit celé tělo a kvalitně se stravovat, pokud to neuděláte, nikdy výsledku nedosáhnete. Lukáš Topinka

Dobry den,je mi 40let,nikdy jsem pravidelne neposiloval.Jen asi pred 5ti lety jsem chodil do posilovny protahnout telo cca 2x tydne. Ted se mi zacina v oblasti bricha vytvaret tuk.Rad bych s tim neco udelal.Muzete mi prosim poradit nejke cviky na jeho odstraneni a posileni(vyrysovani) bricha, popr.nejake doplnky,ktere by pomohly? Da se posilovat nejak doma,nebo je nutne profi vybaveni v posilovne?Diky moc za odpoved. Stas

Odpověď:

Dobrý den, tvorba tukové tkáně svědčí o špatné životosprávě (málo pohybu a špatná strava). Pokud se chcete tuku zbavit tak musíte upravit jídlníček(omezit tučná jídla, sladké atd...) a začít se hýbat, ať už v posilovně nebo na kole, bazénu atd...Není žádný cvik, kterým by jste se zbavil tuku na břiše. Tuk zmizí až upravíte jídelníček a začnete se dostatečně hýbat. Pokud máte ještě jakýkoliv dotaz tak na l.topinka@seznam.cz nebo piště do této poradny. Hodně štěstí, Lukáš Topinka

Dobrý den, měl bych pár dotazů. Je mi 19let a posiluji 2měsice a chodím do posilovny 4x týdně. Pondělí,Čtvrtek- prsa,triceps,břicho a Uterý,Pátek- biceps,ramena,záda,břicho. Chtěl bych si hlavně zvětšit a vyrýsovat prsa, jenže po tich 2měsících moc velký výsledek nevidim, bicepsy,tricepsy,ramena a bricho jsou ok, ale prsa ne a ne se rýsovat. zajímalo by mě jestli pro prsa je lepsi tvarovaní když budu zvedat radši přiměřenou váhu 12opakovani 3serie nebo pridat a zvedat treba 6opakovani 6serii ? dále pak cvicim na lavici Bensch, petch-deck a protisměrné kladky, tak jestli bych neměl pridat i dalsi cviky jako šikmá lavice a další... Moc děkuji za Vaši odpověď. Milan

Odpověď:

Dobrý den, bohužel jsem nenašel ve vašem tréninkovém plánu nohy, což je asi největší chyba. Tréninkem nohou, zejména pak u dřepů, donutíte aby vaše tělo vylučovalo daleko větší množství růstového hormonu a tím pak "porostete" celý,takže neváhejte a nohy do svého plánu zařaďte.. Teď k vašemu problému. Za 2 měsíce tréninku, je prakticky nemožné zaznamenat,nějaký větší pokrok. Tento sport je o mnohaletém tréninku a dodržování správné stravy. Strava je v tomto sportu 70% úspěchu. Ohledně tréninku na hrudník: postačí základní cviky jako je bench press, tlaky hlavou nahoru a například protisměrné kladky nebo peck deck. Držel bych se v rozmezí 8-10op. a po 3-4 sériích na cvik. Mnoho štěstí, Lukáš Topinka

Dobry den, je mi 18let, kazdy den beham na steperu, ze zacatku mi sla kila dolu, ale ted se to zastavilo, a nehne se to ani o gram, cim to muze bít? Janca

Odpověď:

Dobrý den, je to jednoduché, tělo si zvyklo na danou zátěž a tudíž nemá potřebu na nic reagovat. Zkuste aktivitu změnit, například plavání,spinning, aerobik, posilovna atd. Nebo si zkuste koupit nějaké spalovače tuku, aby jste spalování podpořila. Lukáš Topinka

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.