Trénink

Zobrazuji příspěvky 16-20 z celkového počtu 59

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Garfield01
e-mail | profilGarfield01

Prsní svaly - mezera mezi nimi

23.02.2010 19:39

Dobrý den. Chtěl bych Vás požádat o radujakým způsobem(jaké cviky) bych měl zahrnout do tréninku,když mám lehce propadlý hrudník.Mám docela neestitickou mezeru mezi prsními svaly a chtěl bych jí zacelit rozvojem prsních svalů.Děkuji za radu. Tomáš

Odpověď:

Dobrý den, ta tzv.mezera bude zřejmě hodně ovlivněná genetickou dispozicí a upnutí svalů. Můžete jí však cvičením "upravit". Volil bych cviky tzv na úzko -tedy právě na střed prsou. Když budete cvičit bench tak si zvolte užší úchop, neboť tím zatížíte právě oblast mezi prsními svaly. U jakýchkoliv strojů na prsa bych volil užší úchopy...jinak samozřejmě zvolte i tlakové cviky s JČ.Vždy se však snažte dodržovat vrcholnou kontrakci. Lukáš Topinka

polda313
e-mail | profilpolda313

rada...

zdravím,píšu,protože bych chtěl poprosit o radu s tím,jak mam přibrat a nabrat svalovou hmotu...na posilovnu nemám,činky doma taky nemám a ikdyž se cpu jídlem jak blázen,tak ani jediný kilo k plusu...chtěl bych poradit,jak ,co a kdy mam třeba jíst a co třeba dělat za cviky abych nabral aspoň trochu co nejdřív a nepotřeboval k tomu posilovací stroje.děkuji za rady..

Odpověď:

Dobrý den,Váš dotaz není zrovna nejjednodušší na odpověď,protože Vás asi zklamu. Bez odpovídající zátěže a tréninku svalovou hmotu prostě nevybudujete a obzvlášť ve chvíli,kdy jak píšete,sníte cokoli a nepřibíráte (jste ektomorf). Samozřejmě,že můžete dělat různé variavty kliků,vzporů,dřepů,shybů,atd.,ale na budování svaly potřebujete sval zatížit větší měrou,než je pouze cvičení s vlastní váhou. S pozdravem V. Pajič

Ahoj,je mi 46let,jezdím hodně na kole a dříve jsem i posiloval,k čemuž bych se chtěl vrátit.Bohužel mám asi 8let léčen vysoký tlak(před léč.160/100 při lécích 125/80takže ok.)četl jsem,že se nesmí dělat tlakové cviky-bench,dřepy,tlaky na ramena atd.,ale co tedy místo toho?Ještě prosím o radu ohledně loktu.Vždy když začnu cvičit i s lehčí vahou tak mi tak po 3 týdnech(posiluji třikrát týdně celé tělo každou sval.partii jedním cvikem 10-15opak.)začne bolet a nepřestane.Dříve mi bolelo rameno,ale to jsem pomocí strečiku srovnal.U loktu mi nic nenapadá.Děkuji za rady a přeji hodně zdraví.Tom

Odpověď:

Dobrý den, takovým cvikům jako je mrtvý tah, bench press a dřepy bych se vyhýbal. Ale nebál bych se tlaků s jenoručními činkami v sedě nebo v leže. Dále bych zařadil různé náhražky tlakových cviků s jednoručkami v podobě moderních strojů(záleží na vybavení posilovny). Každopádně bych volil velmi lehké váhy a dbal bych na správné dýchání protože nejčastější chybou je zadržování dechu nebo nesprávném dýchání. Snažte se mít fantazii a zkoušet různé cviky, které Vám budou vyhovovat a nebudou dělat problémy se zmiňovaným tlakem. Možná bych i trochu zvolnil tempo při cvičení. Ohledně loktu, bych doporučil návštěvu odborného lékaře, který zjistí víc. Já sám jsem měl problémy s kloubním aparátem a zjistil jsem že mi vyhovovala kloubní výživa Ortoprim a na radu kamaráda jsem zařadil i koňskou mast. Záleží co s loktem přesně máte, ale pokud je to třeba mírný zánět, tak doporučuji zmíněnou koňskou mast. Přeji hodně zdraví, Lukáš Topinka

Zdravím, chci začít posilovat a potřeboval bych poradit. Je mi 15 let, mám 195cm a 78kg. Dozvěděl jsem se, že začátečníci by měli začínat tréninkem celého těla. Někde sem se dočetl, že by měl trvat asi první dva měsíce cvičení. Jinde jsem se dozvěděl, že by měl trvat minimálně půl roku. Ptám se, co je tedy pravda. A taky by mně zajímalo, kolik dělat na danou partii cviků v tom začátečnickém tréninku, kolik sérií a opakování. Předem Vám děkuji za radu. Márty

Odpověď:

Dobrý den, ano také jsem se setkal s různými informacemi o délce začátečnického tréninku. V tomto sportu je vše individuální, proto bych zvolil cca 3-4 měsíce procvičovat celé tělo ve 2-3 trénincích za týden. Na každou partii bych si zvolil 2 cviky a podle velikosti partie, zařadil 3-4 série. U základních cviků se držte 8-10opakování a u izolovaných 10-15op. Především dávejte pozor na nesprávnou techniku a přetrénování.Hodně štěstí. Lukáš Topinka

Ahoij chtel jsem se zeptat kolikrát týdně trénovat prsní svaly dekuji za odpoved :). Jiří

Odpověď:

Čau, bohatě postačí 1x do týdne. Pokud se ovšem chcete na prsní svaly soustředit tak jej můžete procvičovat 2x do týdne. Lukáš Topinka

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.