Trénink

Zobrazuji příspěvky 11-15 z celkového počtu 59

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

antares
e-mail | profilantares

Prosím o radu

09.08.2010 23:34

Dobrý den, chtěla bych se poradit. Je mi 41 let, měřím 170 cm, váha 66 kg. Mám typickou "hruškovitou" postavu, tj. velký nepoměr mezi pasem a boky. Vím, že je mnohé dáno geneticky, ale snažím se s tím něco dělat a postavu trochu zesouměrnit. Takže se snažím o redukci, ale i o zpevnění. Cvičím 6x týdně, 3x týdně posilovací trénink sestavený trenérem, po něm aerobní aktivita cca 45 min, dále 3x týdně samostatná aerobní aktivita po dobu 60 min (pás, stepper, H.E.A.T.). Výsledky však žádné nevidím, míry i váha jsou stále stejné. Po změření na přístroji mi po posledních 2 měsících ubyla svalová hmota i voda a dokonce se snížil i bazální metabolismus. Co dělám špatně, kde je chyba? Cvičím málo, hodně nebo špatně? Je jedno, jestli cvičím ráno nebo večer? A co jíst před a po tréninku (stačí obecně)? Děkuji za odpověď

Odpověď:

Dobrý den, jestliže Vám ubyla svalová hmota, tak určitě děláte chybu v jídelníčku. Přijímáte málo bílkovin a tím nedokážete udržet svalovou hmotu. Doporučil bych navštívit výživového poradce, který Vám sestaví jídelníček na míru. To jestli cvičíte ráno nebo večer nemá prakticky na nic vliv. Musíte si uvědomit že cvičení je důležité, ale 70% úspěchu je v jídelníčku. To jestli cvičíte dobře nebo špatně nemohu posoudit... Lukáš Topinka

mikolaj
e-mail | profilmikolaj

pozování

30.04.2010 11:23

Dobrý den, měl bych otázku k jednotlivým pozám ve volné sestavě. Kolikrát se můžou opakovat jednotlivé pozy behem volné sestavy. Jsou tady nějaká pravidla a nebo je to volné. Děkuji za Váš a ochotu. Radek

Odpověď:

Dobrý den, jednotlivé pozy se mohou opakovat kolikrát chcete a uznáte za vhodné...Malá rada: snažte se upředňostňovat ty pozy, kde můžete ukázat svoje přednosti.

hevymara
e-mail | profilhevymara

zapeklitý hrudník

20.04.2010 19:48

Dobrý den, je mi 16 a cvičím už 1.5 roku. Měřím 183 cm a za tu dobu jsem přibral z 68 na 72 kg. Vypadám už svalnatější, ale stále tu je jeden VELKÝ problém - můj hrudník:( jsem ektomorf, svaly jsou malé a splasklé, hlavně teda vypadají neesteticky a chybí jim objem. Všichni mi říkají, že vršky mám slušné, ale spodek je nějaký divný. Musím říct, že mají pravdu. Zkoušel jsem skoro všechny cviky, co znám ( benche ze všech úhlů, tlaky a rozpažky ze všech úhlů, peck deck, pull overy, vždy okolo 12 - 16 sérií o 8 - 12 opakováních... ), ale hrudník prostě nereaguje. Všechny ostatní partie se vyvíjí docela dobře. Četl jsem, že bych měl cvičit hrudník samostatně v jeden den. Může mi to pomoci? Prosím poraďte, začínám být bezradný. Prsa mi kazí postavu, sebevědomí a motivaci. Stravuju se ( myslím si ) dobře. Mám protein i gainer a snažím se hodně snídat i jíst v průběhu dne. Mockrát děkuju za odpověď:)

Odpověď:

Dobrý den, zkuste zařadit kliky na bradlech s hlubokým předklonem, tím zatížíte spodní část prsou. Ještě bych vyzkoušel tlaky s JČ hlavou dolů. A cviky na spodní část prsou zařazujte na prvním místě. Ano můžete prsa zařadit jednotlivě. Já když jsem je chtěl zlepšit, tak jsem je trénoval 2x do týdne. Hodně štěstí. Lukáš Topinka

Staňa
e-mail | profilStaňa

16.04.2010 17:18

Dobrý den, už asi 4 měsíce posiluji, neužívám žádné doplňky. Cvičím 5 dní a 2 dny mám volno, procvičuji celé tělo, u hrudníku, ramen a stehen jde vidět výsledek, ale na pažích ne. Zajímá mě co je příčinou. Děkuji Staňa

Odpověď:

Dobrý den, já cvičím již pátým rokem, jsem mistr světa a paže je moje největší slabina :) V mém případě hraje velkou roli genetika. U vás to může být ten samý případ, nebo můžete cviky na paže provádět špatnou technikou...je mnoho faktorů, které ovlivňují růst jednotlivých svalových partíí.. Lukáš Topinka

dortik
e-mail | profildortik

jak trenovat

11.04.2010 10:13

Dobrý den,chtel bych vas poprosit o radu jak sestavit trenink nejak si nevim rady a to si myslim ze uz jsem neco přečetl .Asi tak od svych šestnácti jsem pravidelně posiloval zpočátku třikrát týdně kruhový trénik celého těla pak čtyřikrát týdně jíž trénink dělený pravidelně jsem obměňoval cviky i sestavení tréninku prozatím vždy jsem si našel to pravé a viděl výsledky ale pak jsme s mou pani začali stavě a trenování šlo stranou asi tak na tři roky .ted je mi 31 a jsem ten správný tatik a manžel již s malý bříškem .chci zase cvičit ale problém je v čase chodim na dvanactihodinove směny kratký dlouhý týden a opravdu když se večer vrátím domu tak už nestihám cvičit řešení je ve dnech volna ,ale nějak nemůžu přijit na to jak sestavit trénink na dva dny v jednom týdnu a pět dnů v týdnu druhém a hlavně jestli silový nebo kondiční zatim se chci dostat aspon do formy pak ještě něco přibrat .vážím teď asi 86 kg na 165 cm výšky a myslím že všecno nejsou tuky děkuji za radu Martin

Odpověď:

Dobrý den, nejprve bych začal cvičit jen 2x týdně a to třeba jeden den horní polovinu těla a druhý den dolní polovinu těla. Začal bych s lehčími váhami a dbal na správnou techniku provedení. Ze začátku bych zvážil vyhledat osobního trenéra, který Vám pomůže sestavit tréninkový plán a naučí Vás správné technice provedení cviků. Lukáš Topinka

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.