Trénink

Zobrazuji příspěvky 56-59 z celkového počtu 59

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Dobrý den, je mi 16 let a chtěl bych se zeptat, jak by mělo vypadat moje stravování, posiluji něco kolem čtyř měsíců a vím, že základem posilování je správná strava, tak se tedy ptám, jak by měla vypadat, případně jak by měla být častá. Děkuji Roman

Odpověď:

Hezký den, strava je v procesu nabírání svalové hmoty rozhodující. Navíc jste ještě v období dokončování růstu, měl byste tedy dbát na dostatečný přísun energie. Jezte 5-6 porcí denně, dostatek bílkovin (2g/kg), sacharidů (5-8g/kg) i převážně rosltinných tuků (1-1,5g/kg). Bílkoviny čerpejte z drůbežího, králičího a hovězího masa, mléčných výrobků a vajec (bílků). Sacharidy z rýže, těstovin, pečiva, ovoce. Tuky z roslinných zdrojů. Pokud si sestavíte svůj jídelníček, sledujte svoji váhu, pokud se v průběhu dvou týdnů nenastane změna nebo se dokonce vaše váha sníží, přidejte jednu porci jídla navíc. Pokud váha stoupá rychlostí 0,5kg/týden, jste na správné cestě ke svalnaté postavě. Jan Caha

Dobrý den,je mi 16let meřím 180 a važí momentálně 78kg.Držim dietu od 5.ledna už jsem schodil asi 8kg ale hubnu více v horní části těla a na dolní časti skoro vubec.(v pase88cm a híždě 103). mohli biste mi prosím poradit? cvičim 4-5 tejdně. 40min na rotopedu a 30min posiluji. Zdeněk

Odpověď:

Hezký den, chválím vaši snahu o hubnutí, 78kg se mi však zdá již jako dostatečně nízká váha na vaši výšku. Zpět však k vašemu dotazu. Oblast nohou, hýždí a pasu je u mnoha sportovců problémovou partií. Měl byste volit cviky na nohy, pas a boky o vyšších počtech opakování (20 i více), zařaďte také větší počet sérií. Problémovou partii vložte do tréninku jako první, stejně jako posilovací trénink směřujte před ten aerobní. Zkuste také zařadit běh nebo eliptical, jako aerobní aktivitu. Více aktivujete oblast hýždí i břicha. Jan Caha

Dobrý den, je mi 16 let ... a závodně hraju fotbal... a jelikož nemám čas chodit do posilovny.... tak se chci zeptat jaké by pro mne byly nejlepší cviky na biceps, břišní svalstvo a na hrudník ? .... K dispozici mám dvě 8-mi kilové činky ..... Poradně te mi děkuju ... Kuba

Odpověď:

Ahoj Kubo. Základem tvého tréninku,pokud budeš trénovat v takto improvizovaných podmínkách by mohly být cviky: prsa- kliky s širokým postavením dlaní,tlaky s j.č. na zemi v částečném rozsahu pohybu,rozpažování s j. č. různé varianty.. biceps- bic. zdvih s oporou o koleno,bic. zdvihy s vytáčením v sedě a kladivové bic. zdvihy.. břicho- přítahy kolen v sedě,zkracovačky různé provedení,atd. cviků na domácí cvičení je spousta a můžu doporučit např. knížku Zásobník cviků,kterou vydal Svět kulturistiky. Nezapomínej,ale i na trénink ostatních svalových partií,protože jednostranně zaměřený trénink,ti může více uškodit než prospět. S pozdravem V. Pajič

Pomoc...

Zdravím, měl bych prosbu. Chtěl bych začít cvičit a přibrat svalou hmout. Sice jsem začal cvičit, ale potřeboval bych pomoci sepsat cvičební plán a mít v tom řád. Děkuji za pomo

Odpověď:

Dobrý den, vytvoření tréninkového plánu je rozsáhlejší záležitost, kde potřebuji znát především Vaše údaje a co nejvíce informací...Pokud budete mít zájem kontaktujte mě na l.topinka@seznam.cz s pozdravem Lukáš Topinka

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.