Trénink

Zobrazuji příspěvky 51-55 z celkového počtu 59

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Dobry den,jmenuji se Jakub vek 28 vaha 93kg a merim 183cm cvicim zhruma 5let s obcasnou prestavkou!Nyni jiz 2mesic pravidelne 3x tydne cvicim,ted zacinam 2tyden kdy chodim 5x tydne,trenink mam myslim rozumne rozlozeny pondeli prsa,biceps/utery nohy,mrtvy tah,predlokti/streda ramena,triceps/ctvrtek nohy,mrtvy tah,predlikti/patek zada a biceps triceps!samozrejme kazdy trenink zacinam i koncim brichem!snatim se jist zdrave prakticky jim jen ryzi,ryby,brambory,sojove maso,spenat sem tam testoviny+doplnky creatin glutamin,protein82 BCAA,premyslim jeste o nejakem anabolizeru,doporucite mi nejaky kvalitni?taky by me zajimalo jestli mam zapojit gainery jelikoz vubec nemuzu nabrat svalovou hmotu!nejsem si tedy jisty zda delam vse dobre?predem dekuji za odpoved. Jakub

Odpověď:

Dobrý den, pokud nemůžete nabrat svalovou hmotu tak bych určitě začal uvažovat o zakoupení gaineru, který Vám dodá prakticky okamžitě ztracenou energii po tréninku. Z anabolizérů mi nejvíce vyhovoval nitrix od BSN a volu tech od All Stars. Samozřejmě dnešní trh nabízí spoustu moderních doplňků a je jen na Vás kolik chcete investovat. Hodně štěstí,Lukáš Topinka

Ahoj,jsem pravidelný čtenář SK.Cvičím 7 roků pravidelně 3x týdně.Mám 180 cm a 91kg.Mám problém se svým břichem a boky.Tuky se mi ukládají právě nejvíce do těchto částí a když se podívám do zrcadla tak můj trup má tvar V,ale ve druhé polovině hrudníku se výrazně rozšiřuje.Takže můj trup má spíše tvat X.Přes Prsa mám 115 cm ale přes boky 95cm.Potřeboval bych poradit jak cvičit právě tyto partie.Stravu se snažím hlídat.Díky za radu. Jirka

Odpověď:

Dobrý den, podobný dotaz v této poradně už byl. Nicméně odpovím znovu. Množství tuku v těle je ovlivněno tím jak se stravujete. Jestliže se Vám tuk ukládá v oblasti pasu, děláte někde chybu, tu já však nedokážu odhalit, protože neznám Váš stravovací a cvičební program. Zkuste si tedy podrobně projít množství a kvalitu potravin a třeba někde odhalíte chybu a vyvarujete se jí. Samotným cvičením bohužel nic nevyřešíte. Jsme rádi, že jste naším věrným čtenářem. Pokud budete chtít podrobněji poradit obraťte se na l.topinka@seznam.cz s pozdravem Lukáš Topinka

Ahoj,je mi 17 let a vazim 67-69kg.Posiluju uz asi 3 roky pretrhane a rok delam v kuse thai box.Mam strasny problemy sundat tuk na brise.Nejsem tlusty ale uz rok na thai box cvicim 3x tydne brichou a snazim se nejist jidlo z fastfoodu a takovy ty zakladni spatny jidla ktery vsichni zname.Uz nevim co mam delat abych to bricho konecne sundal a mel videt naky brisaky.nevim kde je problem kdyz ho 3x tydne posiluju a samozrejme mam hafo pohybu a poceni na treninku.Tedka sem zacal behat a ktomu sem si koupil L-carnitin 3000 tekuty a takovy ten pas na bricho jak se vnem potis.Mel bych si koupit este naky doplnky?ja uz fakt ztracim nadeji a pomalu to vzdavam.Prosim snad budes vedet..Dekuju Míra:)

Odpověď:

Dobrý den, cvičit břicho můžete klidně 7x do týdne a nikdy břišáky neuvidíte!!! Pokud chcete vidět Vaše břišní svaly, musíte nasadit dietu a mít dostatečný energetický výdej. Strava je podle mě 70% úspěchu!!! Takže trénink jen nestačí. Carnitin nebo jakýkoliv splaovač tuků samozřejmě výsledek uspíší. Hodně štěstí Lukáš Topinka

Dobry den.je mi 17 let,vazim 49 kg a merim 166 cm.Celkove jsem velmi stihla a hubena,krome mych boku.Nevim co s nimi.Temer kazdy den posiluji alespon bricho( jiz dlouhou dobu,a mam pocit ze to skutecne,byt nepatrne pomaha,mozna je to jen tim ze sem bricho nikdy nemela "tluste") ale nevim jak muzu docilit "zestihleni" boku.Cviky jsem na to nenasla.Omezila jsem sladke,ale obavam se ze tohle neni reseni,nebot vazim malo a po vynechani zhubnu i 3 kg,ktere jsou na me znat a pak je mi zima a pod.jakym cvicenim mohu boky zestihlit?Staci treba slapat na rotopedu,aby se proste celkove neco spalilo?Omlouvam se za muj velmi laicky dotaz,ale jsme zoufala..Dekuji za odpoved. Veronika

Odpověď:

Hezký den, hned zpočátku vás musím upozornit, že vaše váha je opravdu velmi nízká a zahráváte si s trvalými zdravotními problémy. Další hubnutí vám tedy nedoporučuji. Pokud v budoucnu plánujete rodinu, a nechcete mít problémy s otěhotněním. Měla byste upravit svou váhu směrem nahoru, a to minimálně o 3 kg. Samozřejmě ne na neaktivní hmotě, ale právě na svalovině. Mohu vám pomoci s vhodným jídelníčkem, v případě zájmu mě kontaktujte na: jendacaha@seznam.cz . Nyní však již k vašemu dotazu. Na vytvarování boků, jsou nejúčinnější cviky zaměřené na hýždě. Do svého tréninkového plánu byste tak měla zařadit unožování, zanožování, hyperextenze, abdukce. Vše se střední intenzitou zátěže a vysokými počty opakování. Proporcionalita vašich boků se také dá upravit vhodnou aerobní aktivitou, zde bych volil aktivity, při kterých se zapojují hýždě ve větší míře tzn. stepper, eliptical, schody apod. Vždy v trvání 30 min. 3krát týdně, nezapomeňte však tuto aktivitu kompenzovat zvýšenou dodávkou energie v podobě vhodného jídlla, ve vašem případě je další ztráta na hmotnosti nežádoucí až riziková. Jan Caha

zdravim.cvicil jsem rok a pak jsem na rok prestal a zacal jsem boxovat ale ted jsem se vratil k posilovani...vse roste jak ma az na 2 casti meho tela se kterymy nejsem spokojen...jedna cast je bricho-nejde vyrysovat..a druhy problem je vetsi objem prsou konkretne spodni casti...poradte mi prosim dekuji Tomáš

Odpověď:

Ahoj Tome, vyrýsování břicha je vždy záležitost vhodné stravy. Nastuduj si dietní jídelníček nebo mě kontaktuj na mailu: jendacaha@seznam.cz . Spodní část prsou je zatěžována při cvicích na negativně nakloněné lavičce. Vol tedy cviky jako benchpress hlavou dolů, tlaky s jednoručkami hlavou dolů a rozpažky. Dalším vhodným cvikem jsou střihy na horních kladkách. Jan Caha

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.