Trénink

Zobrazuji příspěvky 46-50 z celkového počtu 59

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

ahoj chci se zeptat chci se venovat kulturistice ale nemuzu se prehoupnout pre 70 kg v pristim roce bych to chtel dotahnou az na 80 a chtel bych poradit co nejucinejsi pripravek na vybudovani svalstva v co nejkratsim case je mi 18 dik. kuba

Odpověď:

Ahoj Jakube, chválím tvůj zájem o kulturistiku. Měl by jsi zhodnotit svou stávající stravu. Pokud se nemůžeš odlepit z místa, tak jednoduše jíš málo. Rozděl si stravu do 5-7 porcí denně, přijímej dostatek energie a živin (bílkoviny, sacharidy, tuky). Bílkoviny čerpej z masa, vajec, tvarohu. Sacharidy z rýže, brambor, těstovin a pečiva. Z doplňků výživy ti doporučím pouze proteinové přípravky (před tréninkem a po tréninku) a gainery (po tréninku). Kontroluj si svou váhu, pokud nepřibereš každý týden 0,5kg, přidej na mnořství jídla. Jan Caha

Dobrý den, je mi 18 let a cvičím už třetím rokem, jsem spokojen s dosavadními výsledky i se vzhledem svojí postavy. V poslední době mám však určitý problém. Když se podívám do zrcadla, moje břicho se mi zdá velmi úzké a dlouhé, v porovnání s ostatními partiemi až nepřirozeně. Omlouvám se, jestli se vám to zdá příliš malicherné, ale mě to docela trápí, když jsem začínal posilovat, cvičil jsem výhradně bicepsy, každý den a ačkoli jsem poté bicepsy neměl špatné, měl jsem rovná ramena a zhroucená záda, z toho, jak jsem pokaždém bicepsovém zdvihu cheatoval. Samozřejmě, ihned jsem radikálně změnil trenink a dnes už má moje postava mnohem symetričtější vzhled, jenom u toho břicha si nejsem jistý. Hodně klikuju, protože, kliky může člověk provádět kdekoliv a cvik je velmi praktický. Navíc, kliky jsem prováděl i když jsem s posilováním začínal a nikdy jsem kvůli nim žádnou asymetrii nezpozoroval. Zajímá mě tedy, je-li možné kvůli soustavnému provádění kliků získat nějakou nerovnováhu ve svalech nebo jestli úzké a dlouhé břicho může být jen následkem toho, že jsem příliš rychle vyrostl, měřím 184 cm a vážím 63 kg. Jak už jsem řekl, snad vám to nebude připadat jako moc malicherný dotaz, ale prosím o váš názor a děkuji za odpověď. Jarda Chládek

Odpověď:

Dobrý den, malichernost to určitě není, každému přeci záleží na vzhledu postavy. Každý sval je nějak upnut ke kostem a každá sval má daný tvar. Vaše břicho bude zřejmě genetická dispozice, s kterou jste se prostě narodil. Kliky, které provádíte na tento problém nemají žádný vliv. Lukáš Topinka

Ahoj, mohli by ste mi prosím poradit nějaký cvik na zadní část ramen, sám jsem zistil že dělám asi jen na předni :( Předem diky:) Peli

Odpověď:

Dobrý den, zadní delty(ramena) zatížíte pomocí upažování v předklonu nebo na tzv.delt tecku(obrácený peck deck). Lukáš Topinka

Ahoj, početl jsem si tady dotazi a chtěl bych se zeptat na nějaké cviky na zadní část ramen, abych věděl jestli je zapojuji do treninku nebo ne. Předem děkuji. Peli

Odpověď:

Ahoj, zadní část ramen se zapojuje u zapažování s horní kladkou, s jednoručkou, upažování v předklonu. Jan Caha

Dobrý den, je mi 14 let a posilovat jsem začal teprve před 2 měsící. Chtěl bych se jen zeptat jaká by pro mě mohla být ideální strava: co by měla obsahovat a jestli by se dala koupit v obchodě. Prosím přiklady potravin. Děkuji. Tomáš

Odpověď:

Dobrý den, pro Vás by měl být základ dostatek bílkovin a kvalitních sacharidů. Pochopitelně Vám nemohu napsat kompletně celý jídelníček, ale doporučuji bílkoviny čerpat z ryb,kuřecího,hovězího a krůtího masa,vajec,tvarohu,sýru,jogurtu,mléka a proteinových koncentrátů. Sacharidy pak z rýže,brambor,těstovin,ovesných vloček,racio chlebíků atd..samozřejmě tyto všechny potraviny můžete koupit v obchodě s potravinami. Lukáš Topinka

<<< Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 Další >>>

Vložit dotaz

Příspěvky do diskuse mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Formulář pro přihlášení se nachází vpravo. Pokud nejste registrovaní, zaregistrujte se.