Steve Kuclo – aktuálně z jeho blogu

Steve Kuclo – aktuálně z jeho blogu

Spousta exhibičních vystoupení, stěhování s přítelkyní do nového domu a k tomu navrch svědomitá porce objemové přípravy do příští sezóny soutěžního roku 2013

Zajímavosti | 20.11.2012 | Michal Rudzinskyj

Připravil: Karel Šedivý
Použité stránky: musculardevelopment.com


Ano, přesně tak by se dal charakterizovat hektický, ale evidentně nestresující kolotoč povinností korunovaný pravidelnými službami na požární stanici. Protagonistou těchto událostí přitom není nikdo jiný, než vítěz v supertěžké kategorii a absolutní vítěz z NPC USA 2011 a třetí z letošního New York Pro Steve Kuclo.

Poslední dva měsíce byly pro tohoto profesionála skutečně nabité spoustou událostí a to jak v soukromém životě, tak i v tom sportovním. Se zmíněnou přítelkyní, kterou je Allison Frahn, profesionální závodnice v kategorii Figure, se navíc zasnoubil a tak stěhování do nového domu bylo jen logickým vyústěním společných plánů této dvojice. Podle jeho slov mu vychází skvěle i objemová příprava, kterou momentálně absolvuje pod dozorem tréninkového guru Hany Ramboda. A tento počin si více než pochvaluje.

„Stanovili jsme si plán pro toto mimosoutěžní období nesoucí se v duchu dosažení zisků ve svalové hmotě a nutných zlepšeních pro soutěže v roce 2013. Co se týče soutěží, nic konkrétního jsme si ještě nenaplánovali, jisté je však to, že v příštím roce hodlám na několika z nich zvítězit,“ nastiňuje svoji vizi Steve Kuclo.

V tréninku se soustředí více na práci svalů, proto provádí negativní část opakování v pomalém tempu, aby se mu podařilo z menších zátěží, které teď převážně používá, vytěžit maximum. Během pohybu rovněž zatíná svaly, díky čemuž se mu podařilo docílit skvělého spojení mezi myslí a pracujícím svalem. Po každém tréninku je tak maximálně zničený a svaly jej pobolívají. Strategii zatínání svalů používá také pro prsní partii, kde se soustředí na procítění procvičovaných svalů namísto toho, aby pouze zvedal těžké váhy. Nadále však používá zejména jednoručky a to jak pro tlaky, tak pro rozpažování vleže. Filozofii propojení svalu s myslí uplatňuje i při tréninku zad, ve kterém se snaží, aby biceps paže vykonával co nejméně práce a zabrat dostaly naopak latissimy a střední část zad. Přesto se nevyhýbá ani těžkým základním cvikům. „Příležitostně budu do tréninku nadále zařazovat těžké zdvihy s velkou činkou anebo využiju silový stojan, abych docílil větší tloušťky horní a střední části zádových svalů. Změny nepřijdou přes noc, ale trpělivost a tvrdá práce se vyplatí,“ uzavírá Steve Kuclo.

 
 
Přidej na Facebook Přidej na Linkuj Přidej na Vybrali.sme Přidej na Jagg

Verze pro tisk